Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

New Look !
 
Monday 16 April 2012 

Assalamualaikum

waaaaaaaaaaaaaaaaaa :O
blog hanisa da lainnnnnnnnnnnn . makin burukkkkkkkkkkkkk . LOL 
k , korang nampak kan blog aku da lain . kalau yang cakap makin buruk tuh aku tak marah pon .
act aku pon rase camtuh , haha . snanye aku pon tak tau kenapa aku tuka blogskin . 
cume bagi aku blogskin yang sebelum nih kecik sangat . and wane die pon kelam jek . 
kalau yang nih simple , ceria *tak de la ceria sangat* . 

oke sekarang nih aku da jarang update blog . sebab aku malas sangat nak menaip . haishh .
petang semalam aku pegi 'UTM International Johore Horse Show' and 'Ekspo Karnival' dkt UTM , Skudai .
best dapat tengok kuda yang comel2 tuh . act mule-2 aku tak dek mood nak pegi . 
pastuh sampai sane nampak mamat-2 hensem , teros excited ek nak tengok . haha , cuci mate O.O
sampai sane tunggu aroung 1 jam la kan . baru mule . memang ramai la orang datang . ye la kan weekend .
kude-2 tuh comel gile . bile lompat palang terjatuh jek die malu . and then teros jalan muke ke bawah . 
haha , seriusly comel sangat :'D ade yang tak nak lompat langsung . time tuh aku tak amek gamba . aku lupe nak bawak kamera . ye la kan tak dek mood . pstuh amek gamba gune enset jek . 
quality die . haishhhh , tak paya cakap . buruk habess x)
snanye buruk sebab zoom jek . almaklumlah , aku nih kan pendek kecik jek . mane la nampak . kene la zoom kan :D





jangan klik untuk tumbesaran nanti korang nampak die punye bad quality . LOLSS . xD

habes tengok separuh pegi Taman U . aku nak beli beg sekola baru sebab da koyak .
haha , ganas gile . baru 4 bulan sekola . haihhhh .


lepas tuh balik . malam tuh pegi dinner dekat Taman Sri Skudai .
balik da nak pukul 10 . teros siapkan barang sekola .
pastuh baru aku perasan beg tuh panjang sangat . huhu . lastly aku kasik akk aku jek la .
kiteorang exchange beg . 

muke excited dapat beg baru , haha .


k bye . siap-2 nak pegi sekola . 

macam budak kecik main buih . beli dekat Ekspo Carnival ^^





Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.