Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

bla bla bla..
 
Monday 7 May 2012 

Assalamualaikum

apa khabar ibu-2 bapak-2 sekalian ? saye di sini sihat sahaja . cehh ayat macam buat karangan pulak dah .
sori sangat-2 sebab da lame tak update blog yang sediakala buruk dan kucar-kacir nih .
aku memang selalu bukak blog tapi rase malas sangat nak buat post baru .
act banyak cite aku nak storey morey nih . tapi perasaan MALAS tuh buatkan aku tak dek mood .
huhu sori kalau ayat aku berbelit-belit . 
fyi next week aku ade mid-year exam . huh . rase macam baru semalam je habis exam :'(
betul la dunia nih da nak kiamat sebab aku rase masa bergerak laju . 
and skang nih aku baru study sikit jek . sains aku baru bace 1 bab . geo 1 mukasurat . 
sejarah jangan cakap la kan .  bukak mukasurat first jek rase ngantuk la , nak terkucil la sume ade .
wooo . special betul buku sejarah ni yek ? :3
aku kalau study mule-2 semangat macam ape . segala buku aku keluarkan . bertimbun dekat atas meja sebijik macam gunung Everest . cehhhh . menipu gile .
then tak sampai setengah jam mule la tengok tv la online la . haihhhh . nampak sangat aku nih tak tahan godaan syaitan . yang aku pelik asal la si setan tuh nak goda-2 aku . terbukti yang aku nih cantik dan cute dan comel dan yang sama waktu dengan nya . haha . perasan nye la hai minah nih !
and lagi satu yang suke goda aku ! N-O-V-E-L ! sekarang nih aku kemaruk bace novel .
mak aku selalu membebel sebab aku asek berkepit dengan novel . hehe , maybe dalam badan aku nih ade magnet kot sampai novel tuh melekat jek dengan aku . watefak la kau nisa ! kalau magnet ade dalam badan kau maknenye kau da innalillah la skang nih ><

now ,i would like to welcome my new pimple yang baru je berpindah masuk ke pipi aku yang tak bersalah nih .
aku tak tau la ape yang pimples nih suke sangat dengan muke aku . saje nak buat geng ek ?
lagi-2 kalau dekat dahi . perghhhh . da jadik perkampungan die da . 
sekarang nih aku da malas da nak fikir pasal jerawat nih .  buang mase jek . biar la kau nak dok dekat muke aku nih sampai 7 keturunan pon aku kasik . asalkan kau bahagia ye tak ? -..-

saje buat flash biar nampak jerawatnye . tak nampak ? pi pinjam sape-2 punye spec oke . 
hehe jk . just klik untuk tumbesaran :D

dekat UTM skang nih ade konvo . aku betol-2 nak pegi . 
rasenye da banyak kali jugak la aku tak pegi konvo .
aku suke pegi sane sebab die jual banyak barang and harga die fuuhhhhh ! murah gile kottttt . rase macam nak borong semua ! haha , over sangat . and sekarang nih aku nak carik tudung bawal .
kawan aku cakap dekat sane tudung bawal 10hinggit jek tau ! kalau dekat sini 20hinggit .
dekat ruma aku memang ade tudung bawal tapi wane coklat cair dengan purple .
tuh pon mak aku beli dekat KL . rm8 jek tau ! mak aku cakap sebab waktuh tuh ade sale .
ape la mak aku nih lain kali beli la wane hitam ke . bole aku pakai . huhu . 
nak tau tudung bawal tuh macam mane . scroll atas then korang akan nampak satu gamba budak pompuan yang comel . ha tudung tuh la tudung bawal . then , aku nak beli jam casio macam bawah nih ha


aku prefer yang wane emas . jam nih mahal oke . dekat konvo tuh korang tau bape die jual ?
aimi said only rm20 oke ! hummmmm . now i'm frustrating because my parents didn't want to go there .
then ingatkan bole la soh ain ke haziqa ke kalau pegi sane tolong belikan . tapi hampehhh . 
both of them can't go there . it's okay . maybe tak dek rezeki aku .
tunggu lain kali la kot . kalau nak harap konvo abang aku yang dekat perlis tuh aku rase memang aku tak pegi la kot . jauh sangat . maybe nanti parents aku jek yang pegi .
 oke la . good night korang  . sekian sahaja entry aku yang bosan ini . Assalamualaikum :D







Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.