Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

exam weeks :D
 
Thursday 17 May 2012 

Assalamualaikum

hikhik ^^ korang dengar tak lagu blog aku nih ? 
lagu nih cume untuk sementara je . disebabkan minggu nih dengan minggu depan aku exam , so aku letak la lagu pasal exam . 1st time aku dengar lagu nih time tengok Tutor TV .
cehh , tutor tv konon . nak exam baru la aku bukak channel tuh . kalau tak memang KBSW jek la >< hmmm nih last post aku sebelum exam . lepas nih aku dah tak nak online-ing , blogging , tweetering etc . just focus on my study :p oke jom layan lirik lagu nih ^_^


Lirik Lagu Najwa Latiff Cinta Muka Buku (Tutor TV Remix)

kita belajar bersama hanya di alam maya
kau login saja dan semua tersedia O.O.uwoo.uwoo
hatiku rasa gembira,
dan tak perlu pergi kelas tuisyen atau apa-apa
semua kini berada di hujung jari saja O.O.uwo.uwo
ulang kaji kini mudahnya.......
baagaimanaaa..mahu mendapat..keputusan cemerlang untuk berjayaaa
uulangkajii semua da tak sempaat..
jadi jom belajar dii aalam mayaaaaaaa......
banyak persoalan yang berada di minda
toyol dan nota kecil bukan penyelesaiannya..
jangan pejam mata dan hentam apa saja..
nanti kaukan kantoi dalam dewan periksa..
ada soalan ada juga jawapannya..
ulangkaji lengkap ada di alam mayaa..
boleh ulangkaji tanpa mengira masa
tambah keyakinan menghadapi periksaaaa..
pabilaa kau ulangkaji di alam maya..
analisis soalan dari tahun sebelumnya O.O.uwo.uwoo..
semuakan jadi kacang saja..
dan pabila kau skor dalam setiap percubaan..
gerak gempur dan juga ujian bulanan
O.O.Uwooo.uwoooo..
semuanya satu cabaran
mengulang kaji pelajaran.....
bagaimana mahu mendapat...
keputusan cemerlang untuk berjaya 
ulang kaji semua da tak sempat
jadi jom belajar di alam mayaaaaaaaaaaaaaa.....
banyak persoalan yg berada di minda
toyol dan nota kecil bukan penyelesaiannya
jangan pejam mata dan hentam apa saja
nanti kaukan kantoi dalam dewan periksa
ada soalan ada juga  jawapannya
ulangkaji lengkap ada di alam maya
boleh ulang kaji tanpa mengira masa
tambah keyakinan menghadapi periksaaa..
pabila kau skor dalam setiap percobaan
gerak gempur dan juga ujian bulanan O..O..uwooo
semuanya satu cabaran
mengulangkaji pelajaraan

lastly nak mintak tolong doakan aku dengan kawan aku dapat buat yang TERBAIK untuk mid year exam nih . thanks . and untuk readers yang nak exam jugak aku doakan korang dapat result yang cemerlang and good luck ! ;D



Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.