Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

masin ? hummm
 
Monday 14 May 2012 

Assalamualaikum

annyeong ! hikhik ^^ hari nih gua happy sangat . tak tau la apa pasal .
maybe sebab gua balik sekola awal kot .
tadi pegi sekola pagi sebab nak tolong shahirah buat kad hari guru gergasi punye . hehe .
dieorang buat bentuk apple . punye la lame kiteorang buat tapi tak siap lagi .
maybe esok stay pagi lagi nak siapkan sebab hari rabu hari guru .
oke balik kepada topik kite iaitu masin . kenapa la mulut aku nih masin sangat yek ? 
sebabnye tadi dekat sekola time sejarah aku asyik cakap dekat shahira 
"aku rase macam nak balik rumah jek . tido lagi best"
and then disebabkan satu 'incident' yang tak diingini , 
aku pon decide nak balik ruma . tak selesa aku kalau terus duduk sekola .
pastuh pi la carik cikgu bertugas . shahirah temankan aku ^^ 
pegi pejabat jumpe cikgu Kamsiah . 
die pinjamkan aku handset die untuk aku roger-2 dengan my beloved father <3
syukur alhamdulillah . ayah aku kate ayah aku tak busy . 
so die bole la amek aku . pastuh shahirah amek beg aku dekat kelas .
kiteorang dudukla borak-2 dekat Anjung Ilmu .
tak lame lepas tuh ayah aku sampai . 
bile aku nak blah sekola tuh aku nampak ade sorang minah nih pon nak balik . 
ayah die amek . hari nih hari sakit sedunia ape ? 
sebab waktuh carik cikgu betugas tuh aku jumpe sorang classmate aku nih . 
die pon nak balik sebab demam . 
hummm . now my class is studying Pend. Islam with Ustaz Hazman . huhu u.u
nak jumpe ustazzzz ! aku suke sangat belaja dengan ustaz sebab ustaz sportinggg ! 
hikhik n.n okay bye . Assalamualaikum ;D


Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.