Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

Mini Reunion ;D
 
Thursday 31 May 2012 

Assalamualaikum

seperti yang dijanjikan , ini die gamba-2 time pi ruma fatima .
tengok jek la yek . tak de pape nak ditulis -..-
sumber daripada blog haziqa si budak perasan . menyampah gua bace post lu :p

sampai teros snap gamba :D

makan-II . mekaseh fatimahhhhh :*

tuan rumah yang dekat tengah tuh . ala-II hana tajima gituh >.<

ye tudung aku sangat-II annoying  -..-

yang snap gamba nih comel *nganjing haziqa*

dekat gamba nih aku mengaku yang pakai baju biru tuh CUTE ! :P

comel kan shahira ? hikhik . tapi ofc la yang tukang snap lagi comel ^^ kalau SJ nampak mesti cair :P

me , haziqa si perasan and aina si pengacau x)

jangan fikir lain ye . kami tak buat ape-II . haziqa tak baik fitnah ! hehe

ape-II jek la . shahirah la nih . merepek jek :3

hakhak :D aku tak bole benti gelak . hadehh . tangan tak bole bla 

watiqa syohh-II utk geng TDS only okayy ? hehe , jk ;D see ? terbukti aku paling comel :p

Canon Delighting You Always ! *promote skejap*

okayyyyy , THE END ! 








Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.