Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

Raya Oh Yeah !
 
Wednesday 5 September 2012 

Assalamualaikum

hari nih da 18 Syawal and aku baru nak post pasal raye -.-t 
act , aku malas nak post tapi bile bukak blog orang semua post pasal raye enn . aku pon join laa :-)
tahun nih da takde tema da . suke suki jek nak pakai baju ape ponn . 

1 Syawal

kami-II yang penat menunggu orang makan dekat dapur 


my daughter fruit *stands for anak buah* OME! 

abang-II ku yang tak hensem ><

my mommmmmm :* kontra , hitam putih . pfffttt

family photo *wajib ade*

3 Syawal

mesti korang pelik asal aku tulis 3 Syawal . act raye ke-2 kiteorang stay ruma jek . 
rewang ramai-II sbb raye ke-3 cousin aku kawen T_T

my gengzzzzzz

rewang-II . rajin kan kameeekk :p

the brides


ayam gorengg !

 pastuh esoknye baru la aku raye sebelah mak aku pulak . takdak gamba lohh .
then esoknye lagi pakcik aku buat BBQ . nyummm nyumm . aku tak tolong pon .
penat sangat , tidur jek la . hehe :'>

5 Syawal

bakar bakar bakar *rembat pakcik punye gamba*

pastuh malam tuh kiteorang kumpul ramai-II . 
family mak aku nih tak sah kalau tak bakar mercun ape sume tuh . 
aku pulak just duduk tepi , haha . bunga api pon aku takot nak main tau -..-

gossip-II

jamuan , banyak gile makanan . tapi habes semua . haha :D

stok mercun malam tuh . banyak lagi snanye , aku lupe nak amek gamba


 haha , budak jual ubi . 2 singgit ^^





yang last kiteorang bakar mercun yang 198 shots *kot*
then , die meletop kene dekat kiteorang . bhaha , sengal gile . naseb baik aku sempat lari . 
pastuh budak kecik semua yang beriye nak main mercun tuh teros fobia . 
padan muke :p

 
okay lastly , like always wajib ade muke aku yang cun nih utk penutup entry :'/
aku nak ucapkan

Selamat Hari Raya Aidilfitri Maaf Zahir & Batin


sincerely from ,
Hanisa Rahim :D 



Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.