Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

Cukahamnida ! ^^
 
Wednesday 19 December 2012 

Assalamualaikum



Korang faham idok tajuk tuh ? Haha . 
'Cukahamnida' means Tahniah atau Congratulations . Korean .
Tak tau lah aku eja betol ke tak tuh . Hentam sajalah labu .

So di kesempatan ini , saya Nur Hanisah bt Abd Rahim ingin
mengucapkan tahniah kepada semua calon PMR yang lulus dengan 
cemerlang gemilang dan terbilang !!!!!!
Termasuk buat my sis , Nur Raihanah bt Abd Rahim .
Tahniah lah dapat 8A . Adikmu ini sangat berbangga denganmu !
Hoho :3 Dan jeles jugak snanye ><

Tapi...
Tapi...
Tapi...
Disebabkan akak aku dapat 8A , my parents suruh
aku dapat 8A jugak . Huhu T_T
Tapi In shaa ALLAH . Aku akan berusaha bersungguh-sungguh !
Ceh macam esok jek nak PMR haha :D

Okay lah . Good Night . Selamat malam . Jalja !

Assalamualaikum


Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.