Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

Cuti Sekoah
 
Wednesday 19 December 2012 

Assalamualaikum

Waaaaaaaa dah lama nya tak update blog ! 
Ghinduuuuuu nyewwwww ! Lol

Actually aku tak tau nak post ape . Hakhak XD
Just nak inform aku dah takde acc facebook and twitter . 
Semua dah deactive dah .
aku pon tak tau kenapa aku deactive , haha .

Sekarang ni aku cume ada instagram . ONLY !
*perlu ke caps lock -____________-
and this 'burokss' blog .
So kepada sesiapa yang ada instagram tuh , bolehlah follow ye ^^v

Oh ye ! Tak lama lagi dah naik sekolah . Sangat pantas masa berlalu .
Even cuti tahun nih awal tapi rasa macam sekejap pulak . 
So korang yang batch 98 tuh bersedia lah untuk berperang nak dapat result 8A .
Ingat kita batch last PMR so kene buat betul-betul .
No playing-playing haaa !

Tadi usha-usha blog ain , haziqa dengan raja .
awesome . comel je blog dieorang nih ! Bikin gua jeles aja !
Haziqah kau tolong hias-hias blog aku boleh ? Haha :D

Bye , Assalamualaikum 



Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.