Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

Sekolah AGAIN ...
 
Thursday 20 December 2012 

Assalamualaikum

How your school's preparation ? All done ?
No ? Same with me laaa n_n
Cume pensil case dengan beg je da siap . Pensil case pon tahun lepas punye je .
Masih okay lagi . Next year me and my gang , plan pakai beg sama .
then undi-undi semua pilih sky blue . Tapi sebab sky blue takut susah nak jumpa ,
ain suruh beli je beg apa-apa asalkan warna biru .

Satu hari nih . Aku keluar . Pastuh aku cakap dengan ayah aku nak beli beg .
Guess what ? Ayah aku bagi 1 minit je nak pilih beg . Errrrrrr :3
And lastly ayah aku suruh pilih beg nih 

|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
*scroll bawah lagi
|
|
|
V


Okay sila gelak . Hahaha :D
Aku bukannya tak suka beg nih tapi korang tau lah kan . Aku nih da lah tak berapa nak membesar .
Beg nih pulak tak macam panjang pulak kan . Huhu T_T
Pastuh pastuh , baru je sampai rumah , syeeda whatsapp aku .
Ceteka apa dia nak .


*ignore typo tuh yeeeeee
Sangat sangat sangat sangat annoyinggggggg ! :3
Pulak tuh beg nye comel . Warna biru pulak tuh .


Act aku tak suka pon moustache . Tapi sebab beg nih tak panjang macam beg dekat atas tuh ,
aku pon terima jek lah . Syeeda jual dekat aku RM50 .
Okay lah pinjam akak aku duit . 

Then , semalam punye semalam punye semalam punye semalam ^^
Aku usha-usha lah instagram . Jumpa pulak jam moustache .


aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa
comel ennn ennnnn ? Aku suka tengok yang no. 7
sebab warna biru . matching lah dengan beg aku .
Then tengok harga RM35 including postage lagi . Murah kan ?
Pastuh aku tanya ade lagi tak stock no. 7 tuh . Dia kata dia nak restock untuk aku . 
Ahad nih die inform . Hoyeee hoyeeee ! *dancing*

Fikir-fikir balik aku kene lah pujuk mak aku .
Sebab nye die guna cimb kann . Huhu *cedih*
Harapan jeh la ~ Mak aku confirm tak bagi .
Huhu hanya mampu melihat u_u

So di sini saya ingin tegaskan kepada pembaca
entri nih , sape-sape yang baik hati nak bagi aku jam nih ke .
For my belated birthday gift maybe ? Hikhik ^^
Perasan jeh . Okay lah . Tuh jek .

Assalamualaikum 








Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.