Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

2 Januari 2013
 
Friday 4 January 2013 

Assalamualaikum

okay kali nih mari kita cerita pasal first day sekolah .
Seperti yang sudah dinyatakan dalam post sebelum nih , aku set jam pukul 5.45 .
Mula-mula 5.30 then my mom kata awal sangat . Eh ?
Bangun je gosok kain dan tudung *again* pastuh solat , mandi , siap-siap .
Saya tak sarapan sebab takde mood . Biasalah bersemangat sangat nak pergi sekolah .
Sebelom gerak pi ruma haziqah tangkap-tangkap gambaqq sikit lah yee .

Errrrrrrr :3

This act tengah betolkan tudung . Then tetibe my mom datang pegang henset and
she said 'peaceee' , hahaha :D *asal aku tengok aku macam budak darjah 1 ? --'

Then pukul 6.40 gerak pi rumah haziqah . Time tuh Ain pon dah ade . Sambil tunggu bas borak-borak
mostly cite pasal beg . Hahaha :D Then adalah satu bas nih sampai .
Haziqah dah beriye nak naik rupenye itu bas pi sekolah lain maaaa .
Hahaha malu nyewwwww *tutup muka*
And then tak lama lepas tuh the real bas pon sampai . Alhamdulillah ada jugak lah tempat duduk .
Sampai sekolah semua dah beratur . Errrrrr , asal awal sangat nih ? ke kami kami nih yang lambat ?
Pastuh apa lagi teros lah cari syeeda nak tukar beg . Aku rasa macam beg tuh yang pakai aku .
Dah lah semua cakap aku makin pendek , huhu *cedih awww* T_T
I think I am the 'pendek-iest' girl in that school you know ?
Pastuh cikgu bagi ucapan itu ini bla bla bla . Naik kelas yehoooo dapat kelas sebelah tandas .
Harum semerbak you know ? Lolsss ><
Rehat saya beli air kotak susu dutch lady coklat aje . Semua cakap aku beli sebab nak tinggi.
Yeeee kamu semua benar . Usaha-usaha untuk menjadi lebih tinggi (minum susu and makan calci-yum)
Petua daripada Dr Ain Kamal dan Dr Aishah Athirah ^^ *memandai jek nak bagi doktor*
Then balik . Uolss semua mesti suka time balik enn . Semua serbu pagar .
Macam keluar dari penjara pon hadooo :'D Tapi aku ? I HATE IT !
Kenapa ? Sebab nya senior senior yang naik bas aku tuh semua nye hisap rokok .
Sesak nafas tauu ? Balik rumah je baju tudung beg semua lah yang penting , bau asap ! Errrrr :3
Baik naik bas tambang . Okay dah . Then malam tuh ayah aku paksa pegi tusyen .
Aku bukan taknak tusyen tapi tak sedia lagi . Dah kene sound pegi lah jugak
*bersama-sama muncung sedepaku* Haha 
Luckily malam tuh subjek math . Kalau bm rasanya aku tidur . Hahaha kwajak nye .
Best lah jugak snanye cuma takdak kawan . Huhuhu :'(
And now dah hari ketiga . So far so good . Alhamdulillah .
You know what ? Kami baru dapat jadual time first day sekolah .
And start isnin depan dah tukar jadual baru . Baru 3 hari yawwww hahaha .
Tak sempat nak hafal jadual . Hmmm okay lah . Dah malam .
Lots of lots of lots of hw are waiting for me . Gua chowww dulu okayy ?

Assalamualaikum


Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.