Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

Goodbye 2012 , Welcome 2013
 
Tuesday 1 January 2013 

Assalamualaikum

say bye-bye to 2012
say hello to 2013 

Selamat Tahun Baru ! Happy New Year !
Bermulalah operasi menukar kalendar .
Hikhik ^^ Dah pukul 1 baru nak post .
Hal ini kerana BFF kesayangan saya (Encik Internet) tak bangun tidur lagi .
Pasai tuh lah lembab semacam , Eh ?
Okay sambung balik . Apa azam korang tahun nih ?
Nak tahu apa azam aku ? Meh scroll bawah meh :)

  • Nak kurus (30kg)
  • Nak tinggi (153cm) *eceh melebih
  • Nak dapat 8A PMR (Aamin . Doakan saya dan kawan-kawan saya ye ! n_n)
  • Nak jadi anak yang solehah (In shaa Allah)
  • Nak jadi lebih baik (sabar , tak panas baran , etc)
  • Nak kumpul duit banyak-banyak ! (fyi saya boros dan tak reti simpan duit ^^v)

Banyak lagi snanye tapi malas nak type . Heeee :)
Dan oh esok dah start sekolahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh *20 harakat
yehooo ! Bersemangat nye , haha lol .
Sekejap lagi dah kene gosok baju , gosok tudung , kemas beg , pasang tali kasut dan lain-lain .
Tak sabar tak sabar tak sabar tak sabar *zikir
Tapiiii.............. ada satu benda yang buat aku risau .
BANGUN PAGI
Cuti sekolah nih haruslah semua terlajak tidur enn ?
Samalah gua . Bangun Subuh pukul 6.40 or 6.30 .
Itupun atas jasa my beloved mom menjerit-jerit tiap-tiap pagi sebab nak kejutkan aku . 
Heeeeee :'D *sila gelakkan saya
Kalau tidak tiap-tiap hari kene qadha' solat Subuh lah jawab nya .
Start esok aku kene bangun pukul 5.30 . Double whatt ?!!!! :O
Boleh ke aku bangun pagi nihhhhh ? Hahahaa
Pukul 6.40 gua dah kene terpacak depan rumah haziqah tunggu bas .
Dah lah aku nanti berebut bilik air dengan kakak aku . *tak suka bilik air lain
Mana nye nak bersiap , nak solat , nak sarapan lagi . Huhuhu T_T
Kesimpulannya , malam nih aku kene set jam . 
Dah lama jam tuh tak berkhidmat semenjak aku sekolah petang :3

Oh ye ! Ingat lagi tak post pasal jam moustache ? Tajuk entry SCHOOL AGAIN...
Akhirnye setelah jenuh memujuk bonda kesayangan hamba , dapat jugak beli jam misai :p
Hoyeee hoyeee *dancing*


Me and haziqah plan esok nak pakai jam sama ! Tapi dia punye wane hitam .
And now tinggal tunggu syeeda hanta beg moustache tu jek . 
Berjanggut gua tunggu lu hanta beg tuh beb ! Hoho ^o^
K lah bye . Nak mandi , hikhik ^^

*maksud tersirat di sebalik gambar : AWAK BUSUK ! Eh ?

Assalamualaikum

P/S : Sorry gua gune ayat rojak . Kalau korang baca mesti pening . Sekejap aku , pastuh saya , pastuh gua and so on . Maafkan patik , Tuanku !


Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.