Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

Happy Eid Mubarak :)
 
Sunday 18 August 2013 

Assalamualaikum


Selamat Hari Raya Aidilfitri semua! How's your eid? Me? Ofcourse lah meriah! Hahaha.. Okay, dont know what to type. So... jom kita enjoy! ((tengok gambar))



1 Syawal

blue theme!


ma parents :*

sweet couple, atuk and nenek

abang-abang yang tak hensem bersama dengan adik perempuannya yang cantik dan comel dan cute kebabom gituh!

ow ow ti di gituh

Sebenarnya, first day raya ni, family ayah aku buat family day. So semua kena pakai baju colour biru. hahaha. Dah macam laut dah sekali tengok. Kalau dua kali dah macam langit. Tiga kali? Lu pikir lah sendiri.

 
my big family

my big big big family! hahaha

2 Syawal

Raya ke-2 baru boleh kumpul duit raya manyak-manyak! muehehe

ow ow ti di againnn

with my kakak busuk bacin x)

 3 Syawal

Then raya ke-3 baru lah boleh raya belah ibu pulak. Sedara ramai sangat lah katakann

 merah menyala gitu nyah!

Aku, meja dan kuih raya.

5 Syawal

family mak aku buat makan-makan. like alwaysslah kann.

mangannnn

kesian muka akak aku half je

 pelbagai juadah enak yang disediakan


bakar bakar


bergambar bersama otak-otak. *hiraukan mamat belakang aku tuh*

 tenung otak-otak sebab dah tak sabar nak ngap! lol


 girlssszzzzzzzzzzzzz..

stok mercun tahun ni. lagi banyak daripada tahun lepas. i like mercun papan the most!








Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.