Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

나에게 생일 축하!
 
Wednesday 27 November 2013 

Assalamualaikum

27/11 ---- It's my birthday! Kueng kuengg :3
Okay, tak excited pun. Bagi aku birthday dengan hari biasa sama je. Muahaha

Tadi aku pi exam UKKM. What's that?? Hahaha
Ujian Kelayakan Kemasukan MRSM.
Sumpah takut. Ye lah dah sebulan aku kosongkan otak aku dengan unknown, midpoint, square root, cross-pollination, red blood cell sume tu, then kene test. Perghhh
Dah lah tadi salah masuk makmal. Aku memang geram gila dengan abang ni. Dia yg kata aku makmal beta kan. Patuh nama aku takde. Okay, Bagus! Buat malu je. (-__________-")
K, enough bout that.


                     
                      
Just wanna thank Haziqah for this gift! I appreciate and love it very much. Gomawo!  ((hadiahnya rahsia ok (; ))

Thanks jugak untuk yang wish birthday untuk aku. Sayang korang. Muahh. Kbye sleep.





Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.