Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

19/12
 
Thursday 19 December 2013 

Assalamualaikum

Holla holla uolsss. Amacam budak-budak yang amek result? Okay? Untuk yang dapat result bagus tu ucapan tahniah ku tujukan dengan hati yang ikhlas. Hehe. Dan untuk pmr-ians yang dapat result kurang baik tu, dont worry. SPM kan hadoo. Hahaha. Serious talk. PMR ni bukannya tak penting, tapi taklah sepenting spm ye kawan-kawan. Jangan ingat bila result pmr teruk, selama-lamanya result kita akan jadi teruk. Bangkitlah! (cewah ayat. kalah menteri) Banyak berdoa pada Allah and anggaplah ini ketentuan yang Allah dah tetapkan terbaik untuk kita (: 

Okay bermulalah cerita tentang 19/12 ni. Pagi tadi aku diminta untuk hadir ke sekolah awal bagi membantu guruku membuat sedikit persediaan. (Hahaha. Aku kalau type dekat blog memang macam ni. Ayat semua nak geek kann, so kalau kau tak suka sila tekan butang 'X' di sebelah atas kanan lappy anda ye.) Aku datang pukul 8.45am. Bila update dekat twitter cakap dah otw pergi sekolah semua tanya asal awal sangat datang. Hey you! I know what's on your mind! Aku taklah beriye tahap infiniti nak amek result sampai aku datang dulu sebelum bonda. Aku datang sebab nak tolong cikgu kot. Hahaha. Takdelah tolong mana snanye. Setakat angkat and susun kerusi. Lepas tu gossip je lebih ^^v 

Tepat jam 10 pagi, bonda ku yang tercinta pun sampai. Homagadd time tu dah dup dap dup dap jantung aku. Dan time tu lah aku sms nak tahu result, berejam tunggu tak reply punggg. Dalam nak pukul 11 jugak lah baru kaunselor and bonda turun anjung ilmu. Lepastu kaunselor tu cakap lah tahniah dekat gang kiteorang, and dia kata 26 orang straight A. Kiteorang semua dah seriau. Jauh kot dari target :/ Time tu ramai dah parents dengan student sampai. And bermulalah bonda bagitau etr, gps and peratus semua tu. Aku, shahirah and haziqah lari lah pergi toilet. Tetibe haziqah dapat sms. Yup, sms result tu. (Congrats haziqah dapat 8A!) 

Disebabkan kaunselor panggil ikut angka giliran, aku memang takut kalau AG aku tak disebut yang bermaksud aku tak dapat straight A, huwaaaaaa. Tapi syukur Alhamdulillah nama and AG aku disebut. Ya Allah rasa macam nak melompat kegirangan di situ. Hahaha. 

Gembira sangat sampai dah tanak pandang camera dah. Caption 'No photo plishh' :p


 Dan yang paling aku gembira bila semua kawan aku dari sekolah rendah pun dapat straight A! Yehoooo! (Tapi Fatimah takde dalam gambar. Siapa suruh datang lambat, haha)


So, inilah kami. Tapi ada sorang dua yang tak dapat datang. Congrats semua!
(sedih sangat bila ada classmate aku yang tak dapat straight A T_T)

terserlah kependekanku. pfttt



Rancangan Jejak Kasih. Hahaha


Jap nak buat dialog jap.
Haziqah: Yeayyy I dapat 8A uollsssssssss
Ain: Senyaplah kau. Amek gambar tak perlukan suara.
Fatimah: Waaaaa takpercaya nya .. Betul ke ada lapan huruf 'A' dalam slip ni? Kira lah. satu.. dua.. tiga..
Shahirah: *sms* bieyyy I dapat 8A. Nanti belanja I makan ehh..

Hahahaa.. Saja takde kerja. Kbye semua. Sleep tight! Assalamualaikum.

Oppss! Lupa pulak. Iolss nak ucapkan beratus-ratus beribu-riban berjuta-juta terima kasih untuk Ain(s) sebab bagi iolss hadiah sempena birthday iolss yang tersangatlah lapuk tarikhnya tu. Hahaha. Thanks again buddyzzzz! :*

From Ain Liyana :)

From Ain Kamal :)





Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.