Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

Dolan Dolan
 
Wednesday 4 December 2013 

Assalamualaikum

Nak cerita sikit, alkisah nya hari tu makcik aku yang duduk semenyih ada buat kenduri doa selamat. So di kesempatan ini, aku pun ajak lah ayah aku pi i-city. Niat di hati nak pergi TRICK ART MUSEUM. Sebab nampak IG Megat AD pi sana macam best je.. macam best je.. emm. Hahaha

Pagi tu, hari isnin bersamaan dengan dua-hari-bulan-dua-belas-dua-ribu-tiga-belas kiteorang pun bertolak lah awal pagi ((taklah awal mana pukul 12 tu)) ke i-city. Meskipun hujan renyai renyai, tidak mampu memutuskan harapan kami untuk memenuhi impian tersebut. Kahkah ayat cam haramm. Biarlah hujan pun, muzium tu tertutup kot. Yang aku pelik ada je yang pi mandi manda mandu mande mando dekat water park i-city tu. Diorang ni taktau ke hujan. Ishh ishh.. Okay sambung cerita. Pagi tu, opsss i mean tengahari tu tak ramai pun orang. Memang syok lah kiteorang nak berposing posing kann, hehe. 

Panjang pulak mukadimah nya. Ni nak habaq mai, bagi siapa yang ada pasang angan-angan nak pi TAM ni takpayah lah nak sediakan duit ke hape. Bayaran dia murah je ok, RM10 per person. Tak kisahlah kau budak kecik ke besar ke. Sama je. 

Sesekali nak jugak jadi budak jahat. Muahaha!

 "Escaping Criticism"

 Buai laju-laju.. sampai terpelanting kasut tu haa

Sama tapi tak serupa? Part ketinggian tu yang tak serupa :3

Acece cuwitnyaaa

'Ada Kwang Soo laaaaaa :O'




Perebutan antara sotong kurita dan ibu untuk mendapatkan RM100. Haha


Hamboii ganas abah

Jahat tau orang ni nak simbah kita, huhu


'Aku kaya! Aku kaya!'

Suka abah aku dapat bunga dari Cik Tih

-Part time-


'Bilalah nak sampai hero aku ni. Terjun kang haaa'


Niat di hati nak pergi HOUSE OF HORROR dengan WAX MUSEUM.
 Tapi lain kali je lah. Kumpul duit haha.

'Berapa bulan??'


Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.