Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

2014
 
Friday 3 January 2014 

Assalamualaikum

Happy New Year semua! Tahun ni aku taknak cerita pasal azam. Nak tau apa azam aku, boleh cek tahun lepas punya sebab still tak capai lagi. So, bawak lah ke tahun ni. 
This time iolls nak cerita pasal sekolah.Yehooo tak sangka pulak iolls dah form 4 uolls. Hakhak. Iolls dapat masuk kelas pure science. Rasa macam burden sikit lah sebab ada subjek yang sangat ditakuti ramai iaitu ADDMATH and BIO. Ohemgi. Tapi takpe, belum cuba belum tahu ennn..
Sekolah iolls ada satu je kelas pure science and guess berapa ramai satu kelas tu. 45!!! Empat puluh lima dalam satu kelas hokeh.. Cikgu kata cikgu letak ramai sebab nanti ramai yang pindah. But aku rasa macam takde siapa yang nak pindah je, hahaha.

Tapi syukur Alhamdulillah sebab kiteorang dapat cikgu-cikgu yang best best belaka. Tak sabar pulak nak dapat buku teks and study. Hoho. Excited tak ittew ^^ 

Okay sekarang nak cerita pasal trending 2014. 

Eh asal ramai tersepit ni? Hahahaha. Aku baru tau semalam. Memula tengok ramai cakap pasal tersepit ni aku macam 'what deeee...' Tapi serius kesian tengok kepala bebudak ni. Aku dulu sekolah pun pakai kerusi ni tapi takdelah sampai macam tu jadinya. Hahahahahahahahaha. Serius funny gilos :3 Okbye, tu je. See you next time. Study bebetul ye korang yang still sekolah tu! Assalamualaikum.


Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.