Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

Byeeeeeee
 
Friday 17 January 2014 

Assalamualaikum there and hello too. Happy Thaipusam to those yang sambut perayaan ni :)

Emm ni nak cite sikit. Iolls dapat tawaran SBP SAMURA. Alhamdulillah.. syukran Ya Allah. Bukan aku je yang dapat sana. Ain, Fatimah, Syafiqah also Syahmi. Haziqah dapat Selandar, Melaka. Syahira Nadia pulak dapat Sains Batu Pahat. Memang gembira lah bila dapat tawaran ni. Aku memang tak expect pun akan dapat sebabnya time interview tu memang aku looser gila. Nak nangis bila difikirkan balik. So, aku memang takletak harapan pun untuk dapat.

And aku teragak-agak untuk terima. But ibu, cikgu, kawan-kawan semua kata rugi kalau dapat tapi tak pergi. So, I decided to accept it. Moga Allah rahmati keputusan aku ni dan moga ni keputusan yang terbaik untuk masa depan aku. Amin..

Sincerely, deep in my heart, rasa excited tak terhingga tu memang ada. Dari semalam dok google pasal SAMURA ni haaa. And banyak lah aku tau pasal sekolah tu yang buatkan aku tak sabar nak daftar. Haihh bila lah nak 5 Feb ni. Haha. Tapi ada jugak rasa sedih nak tinggalkan kawan-kawan, cikgu, and sekolah desa yang ku sayangi tu. Huhu. 3 tahun beb sekolah sana. Banyak kenangan dekat sana. Daripada duduk dalam kelas yang terbaik, and then kelas yang paling worst even rk. Kelas yang krik krik (time form1 sebab still tak kenal, haha) then dapat kelas yang riuh sampai rasa nak cabut telinga ni haa. Huhu rindu semua tu.

Aku harap aku dapat kawan yang gila gila masa dekat SAMURA nanti. And to korang yang tak pindah desa tu, fighting untuk dapatkan straight A ye. Harumkan lagi nama sekolah kita yang dah wangi tu. And the most important thing is dont ever and never forget us (yang akan pindah). Nanti bila kiteorang balik jb, kita outing beramai-ramai ye!

Oh oh.. juga untuk encik twitter, instagram, candy crush, pencil pilot, tepon, laptop, wifi, katil, bantal busuk, tv, novel and semua semua lah. Selamat tinggal ku ucapkan. Nanti aku balik, kita main sesama ehh T.T (jangan fikir lain pulokkk)

Assalamualaikum. Till we meet again!


Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.