Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

Selamat Tinggal Semua
 
Tuesday 4 February 2014 

Assalamualaikum and hello there.

Esok iolls dah kena daftar samura tau uolls. Mohon uolls semua jangan menangis sampai banjir, meraung sampai gempa bumi ye sebab rindukan iolls nanti. Haha, ayat nak cliche habis. Yelah siapalah kita ni kan sampai ada orang nak rindukan kita. Makin suka gamaknya bila aku dah takde. Huhu T_T

Emm agak agak macam mana lah esok ye. Dedor pulak ittew ni. Haha. So, hari ni hari untuk aku bersosial dengan berjam-jam lamanya. Layan blog, layan exo's showtime, running man, k-dramas sume tuh, on off twitter; bak kata orang macam bukak fridge meskipun takde siapa nak mention aku cakap bye ke apa ke. Krik krik je.

Okay, nak cerita sikit pasal preparation pi sana. Aku tak banyak beli barang pun. Just yang wajib wajib je macam hanger, baldi, berus, kasut kulit tu (yang paling susah dicari sebab takde saiz aku :/ ). Thanks bebanyak untuk Shahirah Azman yang bagi aku jam loceng so that aku takkan terlajak tidur. Tak memasal first day dah kena denda sebab lambat bangun. Haha. Thanks juga untuk Jejess yang bagi small chair/ bangku bentuk katak. Terharu iolls sampai time bukak beg tuh meleleh air mata dalam kelas. Buat malu je, hilang kemacho-an kau nisa oi. Hahaha. Trimas too to all friends yang ada bagi hadiah and wish/ doa untuk aku. Sayang korang ketat-ketat.

Actually dari semalam aku dah pack barang. Haha. Macam excited je mak jemah sorang ni. Disebabkan hari ni aku nak enjoy lelama depan laptop lah aku prepare awal-awal. Dah boleh melekat dengan laptop dah. Hahaha.

Lastly, tolong doakan aku bebaik ye dekat sana. Doakan aku tak boros and tak culture shock. Hahahaha. Mohon dapat senior katil yang baik baik and gila gila. Lol. Nak sangat dapat satu dorm dengan geng aku dkt desa ni tapi rasa macam tak kan je. Haha.

Goodbye all! Panjang umur kita jumpa lagi k. Assalamualaikum.


Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.