Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

Memoir
 
Tuesday 8 December 2015 

Assalamualaikum ebelibadi. Nais tu mit yu! Emm yaa i know dh lama gila x bukak blog. Huuu rindu shiooot. Now i want to announce that im officially free from school. HAHAHAHIHIHIHUHUHUHOHOHOHO. Perasaan? Mixed feelings. Entahlah. Takde rasa apa lagi. Masih mereput di rumah kesayangan ni haa. Jumpa kawan pun belum lagi. Layan kdrama je gamaknya, emmm. 

Plan? Obseo. Kosong. Takde. Zero. Nak amek lesen tapi malas. Nak kerja tapi nanti nk buat apa apa macam susah, yelah kena mintak cuti bagai. I wish i still kiddos, huuuu. Ikenod lah, tanak membesar maaaaakkkkkkk TT



To all sedulous, thanks for this 2 amazing years. Sorry sbb tahun ni aku lain sikit, heee becok kan. Emm tu aku yg betul. Time f4 aku still awkward tu yang aku pendiam sikit.. heeee. Apapun aku akan rindu korang. SANGAT! Even semua yang lain xsuka kelas kita sbb bising sangat, bila pindah kelas semua yg lain suka kita dh takde, huuu, tapi orang lain tatau macam mana korang yg sebenarnya. Sorry banyak marah ke apa, x function and so on. Aku bukan maksum, lol. Good luck SPM, jumpa bulan Mac next year. Love uolls ketat ketat.

To my dormmates, thanks for everything. Terima kasih sbb boleh terima selekeh aku, gila aku, tak matang aku, annoying aku, baran aku and semuanya. Sayang korang. Aku harap dkt u nanti (inshaAllah), aku dapat roomates macam korang. Huuuu gonna miss all of you. Termasuk junior pudu b33, Good luck espiyem nxt year. Be the best senior okay? Love you.


Nur Hanisah bt Abd Rahim
11.35 pm 8/12/2015



Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.