Navigations
+Follow Instagram Twitter Dashboard
You are the writer of your life
A personal blog by Hanisa Rahim ♥
Home

Alhamdulillah
 
Saturday 5 March 2016 

Assalamualaikum

Hye there! Modeun geongangnayo? (Uolls sihat?) So as you guys know 3/3 is d-day which SPM result was delivered? Hahaha and i was freaking scared on that day, because yeah i believe that my result will be srsly sucks. Huuu ok enaf with english, Cause im not really good in this. Hahahaha.

So nak dijadikan cerita memang aku dgn parents aku sikit pun tak target more than 5As tbh. Because i only got 3A 3B 3C during my trial (oh i know what a beautiful grades right? hahaha) Sampai aku rasa malas jugak lah nk datang sekolah semata-mata nak amek result yang cam cikai tu kannn. But at the end, what i got is......



Sumpah memula time masuk DB which is dewan besar (samurians words gagaga) ternampak my homeroom teacher, cikgu Sufiah waved at me & muka dia cam happy gila. Aku cam pehal cikgu ni kan. Then when it was my turn, she hugged me and said "apa ni hanisah. Lagi satu je sayangnyaaaaa" Lama jugaklah aku amek masa nk faham maksud cikgu hahaha. Time tu feelingless sikitlah sbb my target mmg jauh sgt beza dengan apa yang aku dapat. ALHAMDULILLAH, THANKS A LOT TO ALLAH. 

Itulah kita takpernah tau apa akan jadi in the future kan. So dekat sini aku bukan nk membongkak ke, nak menunjuk ke apa, sbb result aku taklah hebat mana kan berbanding korang yang straight As tu. Aku cuma nak kata walau teruk mana pun prestasi kau sebelum ni, kau still boleh bangkit, berjaya dalam hidup. To all SPM leaver, ni baru sikit. Banyak lagi yang kita nk tempuh lepasni k. Pastikan korang semua pilih course & uni (ipta/ipts) yang korang rasa korang boleh survive with it. Jangan ikutkan kawan sangat, i mean nak sama dgn kawan eventho kau takminat pun course tu. Ingat ni masa depan kita, kita yg kena pilih. Act aku pun masih terkontang kanting nk pilih course apa, Hahaha. 



Oh ye many many congratulations to all samurian batch 32, batch REVO, yang dapat straight As, which is 62 orang kan. Korang memang terbaik lahhh! Thumbs up! Untuk yang dapat kurang A or langsung takde A, takpe ingat korang still ada lagi satu A which is ALLAH SWT. Dongibap, kipidap k yalls!  



Happy me is Happy! Alhamdulillah. Will miss these kiddos!


Copyright ©.Layout by:Evangelista. Navigation thingy by Wanaseoby . All rights reserved.